بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی همچنان بهترین مربی ایران

http://upload7.ir/imgs/2014-05/04815882290255450832.jpg

درجدید‌ترین رده‌بندی مربیان فوتبال جهان توسط سایت مربیان،‌ افشین قطبی که هدایت تیم ژاپنی شیمیزو اس‌پولس را برعهده دارد، 3158 امتیاز کسب کرد.
مربی اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس که هفته گذشته در رده 214 حضور داشت، با 4 پله تنزل در جایگاه 218 قرارگرفت.
 همچنین امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال تهران نیز با سقوط 57 پله‌ای مواجه شد. وی در این فهرست 2231 امتیاز کسب کرد و از رده 258 تا 315 سقوط کرد.
 حسین فرکی نیزکه تیم فولاد اهواز را امسال به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رساند، از رده 314 تا 317 با 3 پله سقوط مواجه شد.ووی برای این منظور 2224 امتیاز بدست آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 2 / 1393برچسب:فدراسیون آمار و تاریخ فیفا،بهترین مربیان دنیا،امیر قلعه نویی،حسین فرکی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com